مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تیم فوتبال امید با پیروزی مقابل بحرین صدرنشین شد

تیم فوتبال امید در دومین مسابقه خود موفق شد بحرین را شکست دهد.

دیدار تیم های امید ایران و بحرین از ساعت 14:30 با قضاوت داور استرالیایی و در حضور بیش از هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری یک بر صفر ایران خاتمه یافت.
دو تیم بازی پایاپایی را آغاز کردند. در دقایق ابتدایی مسابقه بازیکنان بحرین صاحب موقعیت خوبی شدند که توپ این تیم با برخورد به تیرک از دست رفت.
در ادامه شاگردان غلامحسین پیروانی توانستند خودی نشان دهند و درنهایت در دقیقه 45+1 کریم انصاری فرد توانست دروازه بحرین را باز کند. این بازیکن پیش از این نیز یک بار تیر دوازه حریف را به لرزه درآورده بود.

در نیمه دوم تیم ایران احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بود اما نگاهی نیز به ضد حملات داشت. بازیکنان بحرین که 10 نفره کار را دنبال می کردند تلاش داشتند نتیجه را تغییر دهند اما حملات آنها چندان خطرناک نبود تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

داور در این مسابقه به چهار بازیکن بحرین و کمال کامیابی نیا کارت زرد نشان داد. این داور پس از به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول یک بازیکن بحرین را به دلیل اعتراض بیش از حد اخراج کرد.

تیم امید ایران با این پیروزی 6 امتیازی و صدرنشین گروه B شد. ملی پوشان امید با این امتیاز صعودش به مرحله بعدی مسجل شده اما برای مشخص شدن تیم اول و دوم باید منتظر نتایج بازی سوم این گروه بود.
تیم ایران سومین دیدار خود را باید شنبه مقابل ویتنام برگزار کند.

بازیکنان تیم فوتبال امید:
مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، سید رضا طلبه، حمید علی عسگر، احسان حاج صفی، سینا عشوری، کمال کامیابی نیا(63- علی مرزبان)، غلامرضا رضایی، آرش افشین(73- مهدی دغاغله)، محسن مسلمان( 80 - ایمان موسوی)و کریم انصاری فرد
سرمربی: غلامحسین پیروانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد