مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

حضور علی پروین در لیگ برتر پس از 1742 روز

علی پروین با پذیرش مسئولیت فوتبال باشگاه استیل آذین در بازی با ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر این تیم را همراهی می‌کند و بدین ترتیب پس از 1742 روز بازهم به سطح اول فوتبال کشور باز می‌گردد.

آخرین روزی که علی پروین روی نیمکت یک تیم لیگ برتری نشست در تاریخ 14 بهمن 1384بود، روزی که سرخپوشان در ورزشگاه آزادی برابر تیم فولادخوزستان صف آرایی کردند و با نتیجه 2 بر 3 تن به شکست دادند. در آن بازی برای پرسپولیس علی انصاریان (37 - پنالتی) و جواد کاظمیان (78) گلزنی کردند و گل‌های تیم فولاد توسط عماد محمدرضا (45)، حجت چهارمحالی (64) و امید شریفی نسب (87) به ثمر رسید.

گل دیرهنگام شریفی نسب باعث شد، هفتمین شکست در کارنامه پرسپولیس ثبت شوند. بیست و یک هفته از پنجمین دوره لیگ برتر گذشته و پرسپولیس در هفت بازی تن به شکست داده بود. به همین خاطر محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس تصمیم خود برای کنار گذاشتن علی پروین را عملی کرد و خیلی محترمانه عذر او را خواست.

14 بهمن 84 آخرین روزی بود که پروین روی نیمکت پرسپولیس نشست

پروین که با عنوان مدیرفنی و سرمربی در فصل 85 - 1384 لیگ برتر پرسپولیس را همراهی می کرد در دیدار هفته بعد مقابل ذوب آهن اصفهان که در روز 24 بهمن ماه 84 در اصفهان برگزار شد و به شکست 3 بر صفر سرخپوشان انجامید، تیمش را همراهی نکرد و عملا از لیگ برتر وداع کرد.

پروین با عنوان مدیر تیم فوتبال استیل آذین، پنجشنبه هفته جاری به لیگ برتر بازمی گردد. او در یک روز سرد زمستانی با لیگ برتر وداع کرد و حالا در عصری پاییزی برمی گردد. باید دید پروین که از نگاه هوادارانش "سلطان فوتبال ایران" است، تا چه زمانی در این فوتبال دوام می آورد و این بار چه کارنامه ای از خود برجای خواهد گذاشت.

علی پروین که تمام رفت و آمدهای قبلی اش پیرامون پرسپولیس و البته برخی مواقع تیم ملی بوده است، این بار برگشتش به تیمی غیر از پرسپولیس است. استیل آذین از چند سال پیش پروین را از پرسپولیس جدا کرده و این جدایی هنوز هم ادامه دارد. این اتفاق در حالی رخ داده است که استیل آذین در سالهای اخیر یکی از رقیبان سرخپوشان در لیگ برتر بوده و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس را جذب کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد