مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یونایتدی‌ها: رونی را به منچسترسیتی نمی‌دهیم

انتشار خبر فروش احتمالی مهاجم 24 ساله اولدترافورد،‌ آتش اختلاف‌‌های دیرینه من‌یونایتد را با من‌سیتی شعله‌ور کرد.

در شرایطی که رسانه‌های خبری انگلیس از ابتدای هفته جاری بطور پیوسته از ترک احتمالی وین رونی در پایان فصل جاری خبر داده‌اند، روزنامه پرتیراژ اکسپرس در تازه‌ترین شماره خود (امروز) گزارشی را منتشر کرد که بیان‌گر عمق اختلاف‌های کهنه یونایتدی‌ها علیه سیتی‌ها است.
براساس این گزارش یونایتد‌ی‌ها وقتی فهمیدند علاوه بر بارسلونا و رئال‌مادرید اسپانیا و اینترمیلان ایتالیا، دو تیم لیگ برتری منچسترسیتی و چلسی نیز ابراز علاقه برای استخدام وی کرده‌اند، موضع‌گیری کردند.
در این گزارش از قول یک مقام مسئول اولدترافوردی‌ها عنوان شده است: باتوجه به تمایل من‌سیتی برای استخدام وین، بنظر می‌رسد جنگ تازه‌ای در شرف وقوع باشد. البته ما تلاش می‌کنیم چنین جنگی روی ندهد. اما اگر هم شکل گیرد، تمام توان خود را بکار می‌گیریم به تیم دیگر شهر نرود.
در حال حاضر بارسلونی‌ها حاضر شده‌اند بابت این گلزن پرحاشیه رقمی بالغ بر 25 میلیون پوند هزینه کنند. رئالی‌ها نیز براساس اظهارات فلورینتو پرس، مدیر متمول خویش رقمی بالاتر را مد نظر دارند. اینترمیلان نیز بطور پنهان درتلاش برای برقراری ارتباط با مدیر برنامه‌های وی است و چلسی نیز از طریق کارلو آنجلوتی، مربی خویش روز گذشته ابراز علاقه کرد.
در این میان بحث من‌سیتی با توجه به خصومت‌های گذشته،‌ بخصوص سر مساله انتقال دو سال قبل کارلوس ته‌وز از یونایتد به سیتی، کینه‌ وجود دارد که باعث شده تا شیاطین‌سرخ واکنشی تندی نشان دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد