مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تاریخچه مصاف تیمهای ایرانی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

بازی برگشت تیم الهلال عربستان مقابل ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره لیگ قهرمانان آسیا هفتمین بازی این تیم عربستانی با تیمهای ایرانی در تاریخ هشت دوره لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید.

در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران با الهلال عربستان همگروه بود که بازی دوتیم در العین امارات برگزار و تیم الهلال با هت تریک پاتریک سوفو 3 بر 2 آبی پوشان را مغلوب کرد. سامره و خطیبی گلهای تیم استقلال را به ثمر رساندند.

در هفتمین دوره لیگ قهرمانان آسیا هم الهلال با صبای قم همگروه بود که بازی رفت در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض یک بر یک به تساوی رسید، برای صبا فرزانه گلزنی کرد و گل تیم الهلال را اوسامه هوساوی به ثمر رساند. در بازی برگشت الهلال در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم با تنها گل عتیب صبای قم را مغلوب کرد.

در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز در مرحله مقدماتی مس کرمان در رویارویی با الهلال در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض 3 بر 1 مغلوب شد، ویلهلمسون، اوسامه هوساوی و یاسر القحطانی برای الهلال گلزنی کردند و سامره دقیقه 91 تنها گل مس کرمان را به ثمر رساند همچنین در این بازی سامان صفا دروازه بان مس کرمان در دقیقه 60 ضربه پنالتی تیگو را مهار کرد.

در مصاف برگشت در کرمان مس با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید، ادینهو، زالترون رجب زاده برای مس گل زدند و تنها گل الهلال را عیسی منیانی به ثمر رساند.

در مرحله نیمه نهای لیگ قهرمان فصل جاری هم در دیدار رفت الهلال یک بر صفر با گل قاسم حدادی فر در ورزشگاه فولاد شهر مغلوب شد.

بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد هفتمین رویارویی الهلال و تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

در این هفت بازی 2 بار تیمهای ایرانی مس کرمان و ذوب آهن به برتری رسیده اند و 3 بار نیز استقلال ،صبا و مس متحمل شکست در برابر الهلال را متحمل شدند یک بار نیز الهلال و صبا به تساوی رسیدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد