مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دلیل بستری شدن شجاعی در بیمارستان

بازیکن ایرانی باشگاه اوساسونا، پیش از دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل رئال سوسیداد، احساس بدی داشت. دکتر سیپریاین، صبح روز سه شنبه تصمیم گرفت تا تستهای متعددی را روی شجاعی انجام دهد. از همین رو شجاعی در حال حاضر زیر نظر دکتر چارلس در کلینیکی بستری است

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی باشگاه اوساسونا، به دلیل تورم ریه هایش (برونشیت) صبح روز سه شنبه در کلینیک سن میگل پامپلونا مطرح شد.

روزنامه مارکا به نقل از وب سایت رسمی باشگاه اوساسونا، به این نکته اشاره کرد که پیش از این قرار بوده که مسعود در دیدار شنبه شب تیمش مقابل مایورکا به عنوان بازیکن ثابت روانه میدان شود ولی حال او  در هتلی که اردوی قرمزپوشان  درآن برگزار شده بود، بد شد و از همین رو نتوانست در دیدار مقابل مایورکا بازی کند و برروی نیمکت تیمش نشست.

با گذشته چند روز، تب شجاعی قطع نشد و از همین رو، دکتر سیپریاین، با اعتقاد به اینکه این یک سرماخوردگی ساده نیست، تصمیم گرفت تا صبح روز سه شنبه تستهای پزشکی مختلفی را روی شجاعی انجام دهد.

پس از آنکه مشخص شد که مشکل شجاعی تورم ریه است، تصمیم گرفته شد تا ستاره ایرانی در کلینیک سن میگل بستری شود. در حال حاضر مراحل درمانی شجاعی زیر نظر دکتر چارلس انجام می شود.

بدین ترتیب ستاره ایرانی اوساسونا شانس حضور در دیدار دیشب تیمش مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه رینو دناواررا را نیز از دست داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد