مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

صدرنشینی ماینس و توقف بایرن در آلیانس آره‌نا

هفته چهارم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های آلمان با راهیابی ماینس به صدر جدول رقابت ها، توقف خانگی بایرن مونیخ و پیروزی پرگل اشتوتگارت برابر گلادباخ ادامه یافت.

عصر شنبه با انجام شش دیدار همزمان، چهارمین هفته رقابت‌های بوندسلیگا ادامه یافت. در رقابت‌های این هفته که جمعه شب با پیروزی یک بر صفر فرایبورگ در خانه اینتراخت فرانکفورت آغاز شد، بایرن‌مونیخ در زمین خود برابر میهمانش، کلن با تساوی بدون گل متوقف شد.

در دیگر دیدارها ماینس با پیروزی 2 بر صفر در خانه وردربرمن شگفتی ساز شد و به صدر جدول رقابت ها راه یافت. ماینس در تمام چهار دیدارش در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا به پیروزی رسیده است. پرگل‌ترین مسابقه شنبه را هم اشتوتگارت و بوروسیا مونشن گلادباخ برگذار کردند که در آن اشتوتگارت با نتیجه 7 بر صفر توانست پیروز از میدان خارج شده و هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

ولفسبورگ هم با گل‌های دیگو و ژگو، هانوفر را شکست داد و تا استیو مک لارن و مردانش برای نخستین بار در بوندسلیگای 2011 - 2010 شاهد پیروزی باشند. کایزرسلاترن و هوفنهایم با تساوی 2 بر 2 امتیازهای بازی را میان خود قسمت کردند.

در جدول رقابت‌های بوندسلیگا پیش از انجام دیدارهای یکشنبه ماینس با 12 امتیاز صدرنشین شد.هوفنهایم نیز با تساوی عصر شنبه خود 10 امتیازی شد و صدر جدول را واگذار کرد. فرایبورگ هم با 9 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

هفته چهارم رقابت های بوندسلیگا با سه دیدار عصر یکشنبه به پایان می رسد که در آنها سنت پائولی در داربی هامبورگ با این تیم شمالی آلمان رو به رو می شود. شالکه و بوروسیادورتموند داربی منطقه "ریور" را برگذار می کنند. بایراورکوزن نیز میزبان نورنبرگ خواهد بود. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد