مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

استیل‌آذین پس از 6 هفته طعم پیروزی را چشید

تیم‌ فوتبال استیل آذین با نتیجه 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید و پس از 6 هفته طعم پیروزی را چشید.

دیدار تیم‌های استیل آذین و صنعت نفت آبادان از ساعت 18:30 در ورزشگاه دستگردی تهران و در حضور حدود 1000 نفر آغاز شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استیل آذین به پایان رسید.
گل‌های این مسابقه را سیاوش اکبرپور در دقیقه 9 و حسین کعبی در دقیقه 65 برای استیل آذین وارد دروازه حریف کردند. تک گل نفت را هم امید شریفی نسب در دقیقه 93 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی در این دیدار به سیاوش اکبرپور، فریدون زندی و میلاد زنیدپور از استیل آذین و روح الله عرب از صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.
استیل آذین با این پیروزی 12 امتیازی شد و با صعودی 5 پله‌ای تا رده نهم جدول رده‌بندی بالا آمد و به لطف تفاضل گل بهتر جای تراکتورسازی را در این رتبه از آن خود کرد. آخرین پیروزی این تیم به هفته دوم لیگ برتر برمی‌گردد که با نتیجه 3 بر صفر پاس همدان را در تهران شکست داده بود.
استیل آذین در دیدارهای هفته‌های سوم تا هشتم، 3 شکست و 3 تساوی کسب کرده بود.
صنعت نفت آبادان نیز با وجود کسب نتایج قابل قبول در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر 2 هفته است که پیروز نشده است. این تیم با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد و در رتبه هفتم ایستاد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد