مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برتری استقلال، توقف سپاهان و شکست سنگین پیکان

هفته نهم لیگ برتر فوتبال جمعه شب با برگزاری 6 دیدار آغاز شد.

اولین دیدار هفته از ساعت 16:45 در ورزشگاه دستگردی تهران و در حضور حدود 500 تماشاگر آغاز شد.
در نیمه اول ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد که یک بار توپ را به تیرک دروازه کوبید. نفت تهران نیز دو سه فرصت گلزنی را در این مسابقه از دست داد.
در نیمه دوم نیز یک بار احسان حاج صفی برای سپاهان و یک بار خوزه مارسیو برای نفت توپ را از روی ضربات کاشته به تیر دروازه حریف زدند تا دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت بدهند.
در دقیقه 30 مسابقه حسن یوسفی کمک داور مسابقه اعتقاد داشت هادی عقیلی توپ را با دست به کرنر فرستاده و به سود نفت اعلام پنالتی کرد اما داور این نظر را قبول نداشت و پنالتی نگرفت.
غلامرضا جباری داور مسابقه به محرم نویدکیا و هاشم بیک‌زاده از سپاهان کارت زرد نشان داد.
با این تساوی تیم نفت12 امتیازی و سپاهان 13 امتیازی شدند. این ششمین تساوی تیم نفت در این فصل بود و این تیم بیشترین مساوی را دارد.

دیدار تیم های پاس همدان و صبای قم از ساعت 17:15 در ورزشگاه قدس در حضور 3 هزار هوادار آغاز شد.
دو تیم با وجود تلاش نتوانستند تا دقیقه 96 گلی را از خط دروازه ها عبور دهند اما در این دقیقه امیر محبی از روی نقطه پنالتی برای پاس گلزنی کرد تا نماینده همدان به هر سه امتیاز برسد.
نکته قابل توجه در این مسابقه اعتراض دو تیم به داوری بود.
قضاوت این مسابقه بر عهده بابک وسیله بود. وحید حمودی نژاد از صبا تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شاهین بوشهر از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی انزلی در حضور 10 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 3 بر 2 ملوان خاتمه یافت.
در حالی که این بازی در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید در نیمه دوم تماشاگران بازی هجومی از دو تیم شاهد بودند.
ملوان در دقایق 46، 48 و 67 توسط مهرداد اولادی گلزنی کرد که گل دوم اولادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
تیم شاهین نیز در دقیقه 61 توسط امجد شکوه مقام به گل رسید و در ادامه در دقیقه 78 توسط عباس پورخسروانی به گل دوم دست یافت.
قضاوت این مسابقه بر عهده رسول رهبرفام بود. وی به محسن حمیدی و مجتبی روشنگر از شاهین و مهدی رحیم زاده از ملوان کارت زرد نشان داد. در دقیقه 65 یکی از مربیان شاهین به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد.

مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور بیش از 6 هزار تماشاگر مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
گل‌های این دیدار را مصطفی سیفی در دقیقه 37 برای مس و محمد ابراهیمی در دقیقه 65 برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.
قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود. وی به مهرداد پولادی از مس کارت زرد نشان داد.
کمالوند سرمربی تراکتورسازی نیز در نیمه دوم به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان قزوین در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی اهواز در حضور هزار نفر برگزار شد که شکستی سنگین را برای شاگردان محمد احمدزاده در پی داشت.
در نیمه اول هر دو تیم، بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند، اما نتوانستند قفل دروازه‌‌ها را باز کنند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم شاگردان مجید جلالی به حملات خود افزودند و توانستند با 4 گل آرش افشین در دقایق 51، 58، 85 ، 90+2 و بختیار رحمانی در دقیقه 77 و مهدی مومنی در دقیقه 90+5 با نتیجه 6 بر صفر به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابند.
قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی سیدعلی بود. وی از پیکان به مهدی تاجیک، محمدعلی امیری، علیرضا عباسفرد، جهانگیر عسگری و از فولاد به مهرداد جماعتی کارت زرد نشان داد.

استقلال و سایپا نیز از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 25 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که آبی پوشان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند.
کریم انصاری‌فرد در دقایق 39 و 91 ( از روی نقطه پنالتی) برای سایپا گلزنی کرد.
امیرحسین صادقی در دقیقه 60، فرهاد مجیدی در دقیقه 69 و آرش برهانی در دقیقه 74 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. به این ترتیب استقلال سه بر دو پیروز شد و با 16 امتیاز در همان رده سوم جدول ماندگار شد و سایپا نیز 10 امتیازی باقی‌ماند.
محسن قهرمانی داور مسابقه به فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی و میلاد میداودی از استقلال کارت زرد نشان داد.

در پایان این دیدار فرهاد مجیدی اعلام کرد برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد