مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مورینیو می‌تواند ناجی فوتبال پرتغال شود

خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید می‌تواند ناجی تیم پرتغال باشد، حداقل در دو بازی که این تیم پیش رو دارد.

تیم پرتغال درمرحله مقدماتی یورو ‪ ۲۰۱۲‬شروع ضعیفی داشت. در خانه با قبرس مساوی کرد و در نروژ باخت. این دو بازی زنگ هشداری برای فدراسیون فوتبال پرتغال بود.

اکنون مقامات این فدراسیون در صدد دیدار با مورینیو و مدیر برنامه‌های او خورخه مندز هستند تا او را به مربیگری این تیم دعوت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، فدراسیون فوتبال پرتغال برای گزینه مربیگری تیم ملی این کشور به پائولو بنتو چشم دوخته است اما تا زمان نهایی شدن مذاکرات و قطعی شدن آن، مایلند مورینیو که اصلیت پرتغالی دارد تیم ملی کشورش را در دو بازی بعد که مقابل ایسلند و دانمارک است هدایت کند.

مقامات فدراسیون پرتغال امیدوارهستند مورینیو بتواند نتیجه خوبی از این دو بازی عاید تیم ملی کشورش کند و پس از آن به باشگاه رئال مادرید بازگردد.

گابریلو مادیلی رییس فدراسیون فوتبال پرتغال دقایقی پیش وارد مادرید شد تا مورینیو سرمربی رئال مادرید را متقاعد کند به طور موقت سکان هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده بگیرد.

او پس از ورود به مادرید به خبرنگاران گفت که برای رسیدگی به موضوع مورینیو و مسائل دیگر به این شهر آمده است.

مورینیو که پیش از این مربی پورتو، اینترمیلان و چلسی بود، شروعی بدون شکست در رئال مادرید داشته است.

گفته می‌شود که مذاکره مقامات فدراسیون فوتبال پرتغال با مورینیو برای بازی روز ‪ ۱۶‬مهر (هشتم اکتبر) برابر با دانمارک و مسابقه چهار روز بعد مقابل ایسلند است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد