مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بیشترین درخواست بلیت برای بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا

از میان بیش از 500 هزار درخواست اینترنتی به سایت خبری یوفا برای خرید بلیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بیش از 30 درصد تقاضا‌ها برای بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا است.

از آنجا که مسافرت به کشورهای اروپایی برای اهالی اتحادیه اروپا کاری بسیار ساده و کم هزینه محسوب می‌شود تنها مانع بر سر راه تماشای بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا خرید بلیت است.
در مدت زمان کمتر از یک هفته بیش از 500 هزار تقاضای اینترنتی برای خرید بلیت بازی‌های مرحله گروهی از سراسر اروپا به سایت خبری یوفا ارسال شده است که در این میان بیش از 30 درصد تقاضا‌ها برای بازی‌های دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است.
جالب اینجا است که بیش از نیمی از این تقاضاهای 30 درصدی از خارج از اسپانیا صورت گرفته و مردم آلمان و ایتالیا بیشترین سهم را در طرفداران غیر اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا دارند.
از چند کشور عربی و جنوب شرق آسیا نیز درخواست‌های اینترنتی وجود دارد که آنها نیز اکثرا برای تماشای بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا تقاضا داده‌اند.
حضور ستارگان بزرگ دنیای فوتبال و البته صدور ویزای داخلی اسپانیا به شرط خرید بلیت بازی‌ها از علل اصلی تقاضاهای مذکور به حساب می‌آیند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد