مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

فرگوسن به دنبال کاپیتان جدیدی برای یونایتد

مربی منچستریونایتد گفته بازوبند کاپیتانی دیگر به صورت خودکار به گری نویل نمی‌رسد.

نویل در فصل‌های گذشته بارها مصدوم شده و حضور کمی در میادین داشته است. فرگوسن قصد دارد بازوبند را به بازیکنی بدهد که در ترکیب ثابت قرار داشته باشد: «گری هنوز کاپیتان باشگاه است اما من به دنبال کسی هستم که هر هفته بازی کند. با تمام احترامی که برای دوران حضور گری در یونایتد قائلم، هم من می‌دانم و هم او می‌داند که او را هر هفته بازی نمی‌دهیم و به دنبال بازیکنی هستم که بازی کند.

اگر او تمام مدت در اختیار ما بود کاپیتان می‌شد. اما من می‌خواهم دیدی کلی‌تر داشته باشم.»

نویل تمامی دوران بازی خود را در اولدترافورد گذرانده و در تمام عمر طرفدار باشگاه بوده است. او می‌گوید: «کاپیتانی یونایتد افتخار بزرگی بود اما هرگز اولویت بزرگی برای من نبوده است. من در اکثر دوران بازی خود کاپیتان نبودم و برای من عادی است.»

فرگوسن کاپیتان‌های تیم‌های ملی انگلیس یا اسکاتلند را در تیم خود دارد: ریو فردیناند و دارن فلچر. نمانیا ویدیچ در بازی با اورتون بازوبند را بسته بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد