مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دوری 8 هفته‌ای مهاجم تیم ملی انگلیس از میادین

جرمین دفو شش تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.

جرمین دفو در جریان دیدار شاگردان کاپلو مقابل تیم ملی سوئیس در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2012 که با پیروزی 3 بر یک یارانش همراه بود از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

اما در عین حال دفو پس از بازی انگلیس و در روز چهارشنبه اصرار داشت که مصدومیتش جدی نیست و در بازی این هفته تاتنهام مقابل وست برومویچ می‌تواند بازی کند.

مهاجم تاتنهام گفت: ضربه‌ای به قوزک پایم وارد شد اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. من همیشه گفته‌ام که تمام تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم که در اوج هستم. احساس می‌کنم که با استراحتی کوتاه می‌توانم این مصدومیت را پشت سر بگذارم. مطمئنم که با یخ گذاشتن روی آن نقطه وضعیت پایم بهتر می‌شود.

اما در عین حال روزنامه دیلی میرور، چاپ انگلیس گزارش داد که دفو قرار نبوده به دلیل مصدومیت حتی در دو بازی انگلیس مقابل بلغارستان و سوئیس به میدان برود و باید پای خود را به عمل جراحی می‌سپرد اما این عمل را به زمان دیگری موکول کرد.

بدین ترتیب "دفو" سه بازی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا مقابل وردربرمن، توئنت انسخده و اینتر و همچنین به احتمال فراوان دیدار بعدی تیم ملی انگلیس در مقدماتی یورو 2012 که 12 اکتبر مقابل منوته نگرو خواهد بود را از دست می‌دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد