مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

عدم واکنش حامیان‌ مالی به رسوایی اخلاقی وین رونی

همراهی حامیان مالی با بازیکن حاشیه ساز تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد باعث حیرت رسانه‌های این کشور شده است.

به نقل از روزنامه اخبار جهان، یک روز پس از انتشار خبر رسوایی اخلاقی جدید وین رونی، رسانه‌های این کشور، برای چند‌مین‌ مرتبه رفتار نادرست و زشت این مهاجم 24 ساله را مورد انتقاد و نکوهش قرار دادند.
این حرکت تا به آنجا پیش رفت که عمده رسانه‌ها بخاطر حفظ شان و مرتبه تیم ملی، از فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی تیم انگلیس خواستند در بازی فردا شب در خانه سوئیس در مرحله مقدماتی جام‌‌ملت‌های 2012، از وجود این بازیکن خاطی استفاده نکند.
در مقابل چنین حرکتی حامیان مالی که با وی قرارداد تبلیغاتی دارند، واکنشی متضاد داشتند. آنان بجای تقبیح رفتار این بازیکن، به حمایت از وی پرداختند.
سخنگوی شرکت ای‌.ا اسپرت که با این بازیکن قرارداد دارد، گفت: به وین احترام می‌گذاریم و به زندگی‌اش و آنچه انجام می‌دهد، کاری نداریم.
بدین ترتیب حامیانی که در عمل موظف به رعایت اصول اخلاقی برای تبلیغ مطلوب خود در جامعه هستند، هیچ واکنشی نسبت به بازیکنی که اخلاقیات را رعایت نکرده و باعث خلق رسوایی جدیدی شده‌، نشان ندادند.
این در حالی است که یک روز قبل با خبری که برای اولین‌بار روزنامه‌های دیلی‌میرر و ساندی‌تایمز منتشر کردند، مردم و رسانه‌ها از این بازیکن حیرت کردند.
این نشریات نوشتند رونی که دارای همسری به نام کالین است و اکنون هفته‌ای صد هزار پوند حقوق از من‌یونایتد دستمزد می‌گیرد، با یک زن 21 ساله شاغل در کلوپ‌های شبانه ارتباط نامشروع داشته که این امر از دید خبرنگاران تیزهوش نشریه دور نمانده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد