مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ناپل پنجاهمین سالگرد تولد مارادونا را جشن می‌گیرد

باشگاه ناپل ایتالیا تصمیم به برپایی پنجاهمین سالگرد تولد ستاره آرژانتینی دهه هشتاد خود گرفت.

ناپلی‌ها برای قدردانی از زحمات دیگو مارادونا، قصد دارند مراسم جشن تولد او را در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان ماه 1389) برپا سازند.
با توجه به هماهنگی‌های لازمه با این چهره 49 ساله که در جام‌جهانی 2010 هدایت تیم کشورش را برعهده داشت، قرار است در این ضیافت دیداری بزرگ با حضور جمعی از دوستان و همبازیان قدیم وی انجام شود و خود وی نیز در ورزشگاه سان‌پائولو به بازی بپردازد.
تهیه کیک تولدی بزرگ و منقوش به تصاویر مختلف این چهره از ایام کودکی تا بزرگسالی، پخش فیلم تمام دوران زندگی ورزشی وی و برنامه‌های موسیقی زنده، از دیگر تدابیری است که ناپلی‌ها برای این منظور در نظر گرفته‌اند.
این چهره، 49 سال قبل در شهر لانوس چشم به جهان گشود. وی که از همان سنین کم استعداد زیادی در فوتبال داشت، در 9 سالگی با تیم محلی روخا با الفبای این رشته آشنا شد‌. وی سپس به باشگاه لوس سبولیتاس رفت و در سال 1975 که 15 سال بیشتر نداشت، بازیکنی قابل اعتنا شد.
وی بازی در تیم‌های آرجتینوس جونیورز را تجربه کرد و بعد به بوکاجونیورز ملحق شد. وی در سال 1982 راهی بارسلونا اسپانیا شد و دو سال در آن بازی کرد. آنگاه از سال 1984 تا 1991 برای ناپل ایتالیا 188 بازی انجام داد و 81 گل نیز زد.
سویا اسپانیا، نیوولز اولد بویز و بوکا جونیورز تیم‌های بعدی او تا زمان آویختن کفش‌ها بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد