مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

روبینیو: منچسترسیتی هیچ‌وقت منچستریونایتد نمی‌شود

گلزن برزیلی جدید آ.‌ث‌میلان ایتالیا تیم سابق خود را به تمسخر گرفت و گفت: من‌سیتی هرگز منچستریونایتد نخواهد شد.

به نقل از روزنامه مردم‌، روبینیو گفت: براساس تجارب و شناختی که به دست آوردم، می‌گویم منچسترسیتی نمی‌تواند جایگاهی که منچستریونایتد در فوتبال دارد،‌ از آن خود کند.

وی افزود: وقتی در سال 2008 وارد من‌سیتی شدم، مدیران باشگاه به من گفتند پس از یکی، دو سالی تیم آنقدر قدرت و اعتبار خواهد گرفت که جای من‌یونایتد راخواهد گرفت. بعد هم مدت زیادی سپری شد، ولی شرایط تغییر نکرد. سیتی‌ها حتی نتوانستند به یک عنوان قهرمانی از عناوین بی شمار یونایتدی‌ها برسند.
روبینیو ادامه داد: درست است که شهر منچستر با یونایتد و سیتی، دو تیم در لیگ برتر دارد. ولی نباید فراموش کرد اعتبار و موفقیت از آن یونایتدی‌ها بوده است.
این گلزن که به دنبال بازگشت به دوران اوج از طریق حضوری شایسته و قدرتمند با میلانی‌ها است، در مورد وضعیت لیگ در انگلیس تاکید کرد: بدون هیچ اغراقی لیگ برتر بهترین رقابت‌‌های باشگاهی دنیا است. در آنجا ورزشگاه‌‌ها همیشه مملو از تماشاگر هستند و هر بازی در شرایط خارق‌العاده و باورنکردنی برگزار می‌شود.
روبینیو اضافه کرد: بدین ترتیب هر بازیکنی قادر نیست امکان حضور در این لیگ را پیدا کند. البته باید گفت به لحاظ فاکتورهای شخصیتی،‌ حضور در این لیگ برای بازیکنان خارجی توام با مشکل است.
گلزن 26 ساله اسبق سانتوز برزیل و رئال مادرید اسپانیا، سه شنبه هفته گذشته همزمان با خاتمه موعد نقل و انتقالات تابستانی قراردادی چهارساله با میلان ایتالیا بست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد