مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

خروس ها بدنبال خروج از بحران

دور مقدماتی رقابتهای فوتبال جام ملتهای اروپا - یورو 2012 در لهستان و اوکراین - سه شنبه پیگیری می شود. در مهمترین دیدارها فرانسه که در اولین دیدارخود در خانه مغلوب بلا روس شده بود برای جبران ناکامی هایش در بوسنی هرزه گوین به میدان می رود و تیم ملی انگلیس به مصاف پنیر سازان می رود.

سه شنبه شب دور دوم رقابتهای مقدماتی یورو 2012 با انجام 23 دیدار پیگیری می شود و تیم ملی فوتبال فرانسه که در رقابت‌های جام‌جهانی،‌ بسیار ضعیف و پرحاشیه کار کرد، وهنوز از بحران خارج نشده است با امیدواری پا به خاک بوسنی هرزه گوین می گذارد تا با کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه کمی از ناکامی هایش فاصله بگیرد..

تیم ملی فوتبال فرانسه پس از ناکامی در رقابت های جام جهانی 2010 ، فصل جدید رقابت ها را هم با شکست خانگی مقابل بلاروس آغاز کرد تا آنجا که اعضای این تیم از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه "استادو فرانس" هو شدند.

مردان لورن بلان  سه شنبه در ورزشگاه "عاصم فرهاتوویچ" با بوسنی و هرزگوینی دیدار می کنند که در روز نخست این رقابت ها در زمین لوکزامبورگ با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده است.

در ادامه این رقابت‌ها،‌ در ورزشگاه سن‌‌جاکوپ شهر بازل، سوئیسی‌ها میزبان تیمی هستند که در جام‌جهانی شکست تحقیرآمیزی داشت. انگلیسی ها بازی نخست خود را با نتیجه 4 بر صفر مقابل بلغارستان با برتری پشت سر گذاشته اند.

تیم میزبان که توسط اوتمار هیتسفلد از دو سال پیش هدایت می‌شود، برابر انگلیس قرار خواهد گرفت که مربی نامداری همچون فابیو کاپلو را بالای سر خود دارد اما از زمان پیکارهای آفریقای‌جنوبی زخم‌خورده است.

این میدان با توجه به اندیشه‌های دو مربی صاحب‌سبک می‌تواند به دیداری تماشایی تبدیل شود که توجه علاقه مندان را به خود جلب کند.

در دیدارهای دیگر آلمان در کلن به استقبال از آذربایجان خواهد شتافت. ایتالیا نیز در خانه حریفی به نام جزایر فارو را پیش رو دارد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است :

گروه A:
* ترکیه - بلژیک
* اتریش - قزاقستان
* آلمان - آذربایجان

گروه B:
* روسیه - اسلواکی
* مقدونیه - ارمنستان
* جمهوری ایرلند - آندورا

گروه C:* صربستان - اسلوونی
* ایتالیا - جزایر فارو

گروه D:
* بلاروس - رومانی
* آلبانی - لوکزامبورگ
* بوسنی هرزگوین - فرانسه

گروه E:
* سوئد - سن مارینو
* مجارستان - مولداوی
* هلند - فنلاند

گروه F:
* گرجستان - اسراییل
* مالت - لتونی
* کرواسی - یونان

گروه G:
* بلغارستان - مونته نگرو
* سوییس - انگلستان

گروه H:* دانمارک - ایسلند
* نروژ - پرتغال

گروه I:
* جمهوری چک - لیتوانی
* اسکاتلند - لیختن اشتاین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد