مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

نخستین پیروزی خانگی استقلال برابر پیکان

تیم فوتبال استقلال 3 بر صفر برابر پیکان به پیروزی دست یافت.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 21:45 در ورزشگاه آزادی و با حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد.
بازیکنان استقلال به دنبال اولین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی بودند و در نمیه اول چند موقعیت گل به دست آوردند؛ اما نتوانستند توپ را وارد دروازه پیکان کنند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
استقلالی‌ها در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه شاگردان احمدزاده انجام دادند و در دقیقه 60 توانستند توسط مدافع خود، پژمان منتظری به گل اول دست یابند.
4 دقیقه پس از این گل، استقلال ضربه ایستگاهی را پشت محوطه جریمه پیکان به دست آورد که میلاد میداودی توانست گل دوم را به ثمر رساند.
حملات استقلال ادامه داشت و فرهاد مجیدی در دقیقه 78 گل سوم آبی پوشان را وارد دروازه پیکان کرد تا این تیم 3 بر صفر پیکان را شکست دهد و به اولین پیروزی خود در دیدار خانگی دست یابد.
قضاوت این دیدار برعهده محسن ترکی بود. وی به علیرضا عباس‌فرد و جونیور از پیکان و فیلیپ آلوز دسوزا و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:
محمد محمدی، هادی کوشکی، حنیف عمران‌زاده، مجتبی جباری (ایمان مبعلی-67)، میلاد میداودی (یعقوب کریمی،89)، مهدی امیرآبادی، فرهاد مجیدی، پژمان منتظری، فرزاد آشوبی، فیلیپه آلوز دسوزا، لوئیز (مجتبی محبوب‌مجاز، 77)
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب پیکان:
ابراهیم میرزاپور، مجید خدابنده‌لو (محمود شفیعی،80)، محمود پوراسدا...، مهدی تاجیک، علی سلمانی، علیرضا عباسفرد (جهانگیر عسگری،76)، علی قربانی، روح‌ا... عطایی، سید امیر میربزرگی، جونیور تورتا (ناصر آذرکیوان، 71)، محسن ارزانی
سرمربی: محمد احمدزاده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد