مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جریمه های نقدی و محرومیت برای بازیکنان استقلال و استیل آذین

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکنان متخلف در دیدار استیل آذین واستقلال تهران اعلام کرد.

اقدام فریدون زندی،بازیکن تیم استیل آذین، مبنی بر بی احترامی و رفتاری غیر ورزشی و برخورد زننده ،طبق بند الف ماده 22 وبا توجه به اینکه از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرده که منجر  به محرومیت وی از همراهی تیم در مسابقه بعدی شده است،از صدور حکم محرومیت  زندی خودداری  و وی با استناد به بندهای 2 و 3 ماده 20 به توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است،عمل پژمان منتظری و فرهادی مجیدی ،بازیکنان تیم استقلال تهران، مبنی بر حضور و تاثیر در درگیری  و بروز حرکات زننده  منطبق با بند الف ماده 22 ،هر دو بازیکن به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه در مسابقات محروم و پژمان منتظری به پرداخت 20 میلیون ریال و فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان تیم استقلال به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین علی عشوری زاد ،بازیکن استیل آذین، مبنی بر حضور در درگیری واعمال زننده منطبق با بند الف  ماده 22  و نامبرده  به استناد بند های 2 و 3 ماده 20 به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس در خصوص تخلفات  تماشاگران تیم های استقلال و استیل آذین مبنی بر سر دادن شعارهای غیر اخلاقی و خلاف شئونات منطبق با بند 4 ماده 22 ،تیم فوتبال استقلال  به عنوان تیم میزبان  به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 100 میلیون ریال و باشگاه استیل آذین به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در صورت تکرار رویه فوق  از سوی بازیکنان ، کمیته انضباطی  محرومیت های شدید از همراهی تیم  و در خصوص تماشاگران به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر را در نظر می گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد