مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یانوش به تیم فوتبال سپاهان پیوست

مهاجم سابق تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان به سپاهان اصفهان پیوست.

به نقل از سایت باشگاه سپاهان، میلوراد یانوش، بازیکن 27 ساله صربستانی امروز با حضور در دفتر ساکت، مدیرعامل سپاهان و انجام توافقات لازم با عقد قراردادی 3 ساله رسما به جمع زرد های ایرانی پیوست.
وی پس از عقد قرارداد اظهار داشت: در مورد سپاهان اطلاعات خوبی دارم و این باشگاه از قدرت های برتر ایران است که حضور چندین ساله در لیگ قهرمانان و همینطور جام باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارد. قطعا حضور در این تیم می‌تواند آغاز دور تازه‌ای از فوتبال من در قاره آسیا باشد.
یانوش افزود: با مطالعه ای که داشتم مطمئنم این باشگاه ایرانی می‌تواند به موفقیت های متوالی اش در میادین داخلی ادامه دهد و امسال در کنار مبارزه با سایر تیم های ایرانی، در رقابت های آسیایی ظهور و رویش دوباره ای داشته باشد.
مهاجم جدید سپاهان گفت: آمده‌ام تا سهم عمده و قابل توجهی در تداوم قهرمانی های سپاهان داشته باشم و مطمئنم که در این راه هواداران این تیم انتظارات زیاد و البته درستی از من دارند.
وی عنوان کرد: همه تلاش خود را می‌کنم تا با گلزنی آنها را خوشحال کنم و امیدوارم مدیران، مربیان و هواران سپاهان از جذب من رضایت کامل را داشته باشند و با همه سپاهانی ها روزهای بهتری را برای این باشگاه رقم بزنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد