مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مسی: آرزو می‌کنم در پایان جام با رونی در بارسا هم‌تیمی شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: آرزو می‌کنم وقتی جام جهانی تمام شد و به قهرمانی رسیدیم به بارسلونا بازگشته تا شاهد حضور وین رونی در تیم باشگاهی‌ام باشم.

لیونل مسی به خبرنگار روزنامه دیلی‌استار انگلیس گفت: آرزوی من بازی در کنار وین رونی است و اینکه منچستر یونایتد اجازه دهد او به بارسا بیاید. بازی در کنار او بسیار هیجان انگیز است.
بازیکن سال اروپا و جهان افزود: با سلیقه‌های باشگاه بارسلونا آشنا هستم و فکر می‌کنم مقامات تیم بسیار تلاش می‌کنند امکان جذب رونی را فراهم کنند.
مسی عنوان کرد: اگر در کنار رونی بازی کنم، در حقیقت یکی از آرزوهای بزرگم برآورده شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد