مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آرش از استقلال می‌روی؟

وقتی امسال اینگونه بود شاید سال آینده هم به درد استقلال نخورم. می‌خواهم با حساب و کتاب برای تیم جدیدم تصمیم بگیرم. من بازیکنی نبودم که به خاطر مسائل فنی بیرون بنشینم. زمانی که تیم در صدر جدول حضور داشت من هم در ترکیب اصلی بودم اما فکر می‌کنم از هفته پنجم نیم فصل دوم دیگر به درد تاکتیک نمی‌خوردم.

سوال :آرش برهانی در گفت‌وگویی پیرامون اتفاقات این فصل استقلال، نیمکت‌نشینی و شایعه حضورش در تیم‌های دیگر صحبت کرد.

سوال :از نیمکت‌نشینی‌ات شروع کنیم. چطور شد آقای گل فصل گذشته در این فصل بیشتر نیمکت نشین بود؟

واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. من تمام سعی و تلاش خود را کردم. طبق آمار هم گلزنی‌هایم خوب بود اما اعتقاد دارم در استقلال این فصل به من کم لطفی شد.

سوال :واضح‌تر صحبت می‌کنی؟

منظورم این است که می‌توانستم شرایط ایده‌آلی داشته باشم. البته نباید از حق بگذریم که تمام مشکل، باشگاه و صمد مرفاوی نبود اما وقتی یک بازیکن به هر دلیلی افت می‌کند باشگاه و سرمربی باید پشت او باشد و از بازیکن خود حمایت کند. به یاد دارم تا زمانی که برای استقلال گل می‌زدم همه چیز خوب بود اما با یکی دو بازی کلا نظرشان نسبت به من تغییر کرد.

سوال :فکر نمی‌کنی برای خیلی‌ها در استقلال این فصل این اتفاقات افتاد؟

من کاری به کسی ندارم. در خصوص حق خودم صحبت می‌کنم. در بازی‌هایی که گل زدم بلافاصله در دیدار بعد نیمکت نشین شدم. مثلا در بوشهر در بدترین شرایط بازی کردم و به گفته مربیان بهترین بازیکن زمین بودم اما دوباره هفته بعد روی نیمکت نشستم.

سوال :چرا این اتفاق می‌افتاد؟

واقعا نمی‌دانم اما دوست دارم این را بنویسی که حق آرش برهانی 15 بازی نبود.

سوال :همین؟

دیگر چه باید بگویم. وقتی نمی‌دانستم به چه شکل باید حقم را بگیرم کاری از دستم بر نمی‌آمد. قبل از بازی با صبا با آقا صمد صحبت کردم. ایشان به من گفت در این بازی خوب ظاهر شو و گل بزن از این به بعد همه چیز درست می‌شود. در قم گل زدم و خوب بازی کردم اما نمی‌دانم دوباره چه شد که در بازی بعد نیمکت‌نشین شدم. فقط می‌‌دانم امسال سال خوبی برای من نبود.

سوال :چه تضمینی است که سال آینده این گونه نباشد؟

سال گذشته من قرارداد داشتم و باید به تیمم پایبند می‌بودم. شما درست می‌گویید هیچ تضمینی نیست که سال آینده هم به این شکل نباشد اما امسال با استقلال قرارداد ندارم و می‌توانم با فراغ بال تصمیم بگیرم.

سوال :یکی از شایعاتی که هفته گذشته به وجود آمد در خصوص این بود که مجید نامجو مطلق اعتقاد داشت تو باید مقابل الشباب بازی می‌کردی. آیا در این خصوص بین مرفاوی و نامجو مطلق اختلاف نظر وجود داشت؟

این مسئله فقط شایعه بود. باور کنید از ته دل می‌گویم رابطه آقا صمد با آقای نامجو مطلق اصلا اینگونه نیست. شاید اگر بازی به وقت اضافه می‌کشید من به میدان می‌رفتم اما این مسائل اصلا وجود نداشت.

سوال :نیمکت نشینی تو فنی بود؟

به من گفتند به تاکتیک ما نمی‌خوری. خودم با آقای مرفاوی در این زمینه صحبت کردم و چنین جوابی شنیدم. به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را کردم و سعی کردم مفید باشم. توقع داشتم در مقاطعی از فصل به کمک شود اما این اتفاق نیفتاد.

سوال :شایعات در مورد تو زیاد است. عده‌ای می‌گویند به استیل‌آذین می‌روی و عده‌ای سپاهان را مقصد بعدی تو می‌دانند...

من سه چهار پیشنهاد خوب داخلی دارم. هنوز یک روز از قراردادم با استقلال باقی مانده و دوست ندارم راجع ‌به این مسئله صحبت کنم.

سوال :اما هواداران استقلال دوست دارند بدانند چه سرنوشتی در انتظار آرش برهانی است.

وقتی بحث هواداران می‌شود مجبور می‌شوم پاسخ بدهم. در این 8 سال حضورم هیچ وقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. فکر نمی‌کردم با من چنین رفتاری بشود. دوست دارم دقت بیشتری کنم تا دیگر به سرنوشت این فصل دچار نشوم. هواداران هم باید به من حق بدهند که برخورد خوبی با من نشد و باز هم به من حق بدهند که می‌توانم پس از پایان قراردادم حق انتخاب درست داشته باشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد