مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ته‌وز: شاید به بوکاجونیورز بروم

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی آماده ترک این تیم می‌شود.

به نقل از دیلی‌میرر، کارلوس ته‌وز که فصل قبل پس از هیاهوی بسیار از منچستریونایتد جدا و به تیم دیگر شهر منچستر ملحق شد، امیدوار بود در فصل اخیر همراه من‌سیتی، به افتخار مهمی برسد ولی چنین آرزویی برآورده نشد تا وی برای آینده، به فکر خروج از جمع ‌آبی‌های آسمانی باشد.
ته‌وز در این باره گفت: از لحاظ کیفیت، عملکردم در فصل اخیر بد نبود؛ اما هیچ عنوانی کسب نکردم که این مسئله برای من ناکامی مهمی به شمار می‌رود.

این گلزن 26 ساله تاکید کرد: به این ترتیب روزی خواهد رسید که من‌‌سیتی را ترک کنم و به تیمی دیگر ملحق شوم. حتی احتمال دارد برای تیم بوکاجونیورز آرژانتین بازی کنم. برای من تنها نکته قابل تامل فصل اخیر، بازگشت به دوران اوج بود تا برای حضور در جام جهانی به همراه تیم کشورم مشکل نداشته باشم.

ته‌وز که تابستان گذشته با من‌سیتی قراردادی پنج ساله امضا کرد، برای آبی‌ها 35 بازی کرد و 23 گل زد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد