مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دکو: ‌شاید به فلومیننسه برزیل بروم

بازیکن پرتغالی چلسی انگلیس خبر از مذاکراتی سودمند با تیم فلومیننسه برزیل خبر داد.

به نقل از روزنامه او‌دیارو، دکو اظهار داشت: در چند روز اخیر با نمایندگان این تیم مذاکراتی داشتم که فکر می کنم شکل جدی‌تری نیز به خود بگیرد.
وی افزود: تا به این لحظه توافقی میان من و این باشگاه آمریکای جنوبی صورت نگرفته است. باید صبر کرد و دید این مذاکرات به نتیجه‌ای روشن خواهد رسید یا خیر.
دکو که متولد برزیل است، عنوان کرد: از قبل هم اعلام کردم، دوست دارم به زادگاهم بازگردم و مدتی آنجا بازی کنم. البته برای این منظور چند تیم دیگر نیز به طور غیرمستقیم پیشنهاداتی داده اند که شرایط فلومیننسه جدی‌تر است.
این بازیکن 32 ساله که در گذشته عضو تیم‌های کورینتیانس برزیل، بنفیکا و پورتو پرتغال و بارسلونا اسپانیا بوده، از سال 2008 عضو چلسی است و برای این تیم 43 بازی انجام داده و 5 گل نیز زده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد