مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برنامه های تیم ملی اعلام شد

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات غرب آسیا و تورنمنتی با حضور تیم هایی چون عربستان، قطر و بحرین خبر داد.

عباس ترابیان در حاشیه نشست کیمته فوتسال فدراسیون فوتبال مهم ترین برنامه ها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان را تشریح کرد.
بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ سوم سپتامبر 2010 در شهر جیان چین به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور خواهد رفت و در روز چهارم سپتامبر شهر جیان را به مقصد سئول پایتخت کره جنوبی ترک می کند.
ملی پوشان فوتبال ایران در روز هفتم سپتامبر در سئول دیداری دوستانه مقابل کره جنوبی خواهند داشت.
سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر همچنین افزود: تیم ملی فوتبال ایران در ماه ژوییه 2010 کمپ تمرینی خود را در اتریش برپا می کند و طی مدت اقامت در این کشور 3 دیدار دوستانه با تیم های ویگان انگلیس، پالرمو ایتالیا و کلن آلمان خواهد داشت. در صورت توافق مسئولان فدراسیون فوتبال و موافقت مربیان تیم ملی تعداد این دیدارهای دوستانه افزایش پیدا خواهد کرد.
ترابیان همچنین گفت: در ماه اکتبر نیز در نظر داریم دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار کنیم. به احتمال فراوان در این ماه در مسابقات فوتبال غرب آسیا که در اردن برگزار خواهد شد شرکت خواهیم کرد. در این مسابقات که دو روز از آن مصادف با روزهای فیفاست می توانیم چند دیدار تدارکاتی مناسب برگزار کنیم.
وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنتی در شهر دوبی خبر داد که طی ماه دسامبر 2010 و پیش از برگزاری مسابقات جام ملت های اسیا با حضور تیم های ملی عربستان، بحرین و قطر برگزار خواهد شد.
ترابیان در خاتمه تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل مقدمات حضور در این مسابقات و برگزاری دیدارهای دوستانه را فراهم آورده و در صورت موافقت نهایی افشین قطبی، تیم ملی در این مسابقات به میدان خواهد رفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد