مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برباتف: منچستر مهاجم می‌گیرد، من هم می‌مانم

بازیکن بلغاری تیم منچستریونایتد انگلیس گفت: مطمئن هستم باشگاه مهاجم تازه‌ای خواهد خرید و من نیز در تیم باقی خواهم ماند.

به نقل از روزنامه منچسترایووینگ‌نیوز، دیمیتار برباتف اظهار داشت: اظمینان دارم منچستر در تابستان حداقل یک مهاجم جدید استخدام خواهد کرد؛ اما این امر به منزله فروش و واگذاری من به تیمی دیگر نیست. احساس می‌کنم سرآلکس فرگوسن، تمایل زیادی به حفظ من برای فصل بعد دارد.
وی افزود: هنوز از زمان قراردادم با منچستر 4 سال دیگر باقی است و می‌توانم در خدمت تیم به افتخارات مهمی برسم.
در منچستر من از حمایت کافی هواداران برخودار هستم و می‌توانم همراه تیم به افتخارات تازه ‌ای برسم.
گلزن اسبق تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و تاتنهام هاتسپرز انگلیس عنوان کرد:‌ در اولدترافورد تا به این لحظه هیچ مقامی به من در مورد مسئله فروش و انتقال به تیمی دیگر صحبتی نکرده است. از این وضعیت نتیجه گیری می‌کنم من اینجا باقی خواهم ماند.

برباتف 29 ساله از دو سال قبل تاکنون در 65 دیدار به همراه تیمش 21 گل به ثمر رسانده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد