مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مورینیو: دیر یا زود سرمربی رئال مادرید می شوم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با بیان اینکه دیر یا زود مربی رئال مادرید اسپانیا خواهد شد، عرق سردی روی بدن هوداران ایتالیایی خود نشاند.

وی که شایعات بسیاری در مورد رفتنش به رئال در صورت قهرمانی در مسابقات لیگ باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) منتشره شده، به مجله "پانوراما" گفت: خبرهای ضد و نقیضی که در مورد من می نویسند، درست نیست. دیر یا زود مربی رئال مادرید می شوم.
مورینیو افزود: من مربیگری یک تیم بزرگ در انگلیس را بر عهده داشته ام و اکنون مربی یک تیم بزرگ در ایتالیا هستم بعد از این هم هدایت یک تیم بزرگ در اسپانیا را برعهده خواهم گرفت.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا اظهار داشت: در این سه کشور به همه عناوین قهرمانی رسیده ام. چیز دیگری نمی خواهم اما از اینکه برخی مرا با مربیانی که هیچ افتخاری در کارنامه ندارند، مقایسه می کنند، خنده ام می گیرد.
وی که به اظهار نظرهای جنجالی درباره ایتالیا شهرت دارد فقط چند هفته بعد از اینکه گفت فوتبال ایتالیا را دوست ندارد، در این گفتگو یک بار دیگر لب به انتقاد از آنها گشود و گفت: کالچیو پر از ریا است. مردم پیش من می آیند و از من تعریف می کنند اما همین که چهره ام را برمی گردانم، از پشت به من حمله می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد