مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

راسل: حداقل به 8 بازیکن بزرگ دیگر نیاز داریم

کاندیدای بی‌رقیب ریاست باشگاه بارسلونا اسپانیا به هواداران قول خرید چند بازیکن بزرگ داد.

به نقل از آس اسپانیا، ساندرو راسل مدیر برنامه‌ریزی بازیکنانی چون فیگو، رونالدینیو، اتوئو و مالدینی، در مراسمی که در شهر بارسلونا برگزار شد رسما ستاد مرکزی انتخاباتی خود را افتتاح کرد.
ساندرو راسل ای-فلوی نام کامل مردی است که به ظاهر دوستی دیرینه‌ای با خوان لاپورتا داشته و به ظاهر از عالم سیاست متنفر است و از اظهارات سیاسی لاپورتا رنج می‌کشد.

دلال قدیمی و با سابقه فوتبال جهان یکی از نامزد‌های اصلی در انتخابات آینده باشگاه بارسلونا است.
خوان لاپورتا دوست به ظاهر صمیمی وی به خاطر دو دوره ریاست نمی‌تواند بار دیگر کاندید انتخابات باشد اما طبق تبصره 9 بند 80 اساسنامه باشگاه بارسلونا اگر هواداران رسمی این تیم در یک رفراندوم سراسری چنین چیزی را بخواهند امکان ادامه ریاست وی نیز میسر خواهد بود.

راسل در کنفرانس خبری خود به هواداران گفت: بارسلونا حداقل به 8 بازیکن بزرگ و جدید دیگر نیاز جدی دارد. در شان بارسلونا نیست که پس از مصدومیت دو یا 3 بازیکن خود نگران شده و اعلام وضعیت بحرانی کند.

راسل افزود: داوید ویا را با قیمت بسیار بالاتری خواهم خرید. به نظر من لاپورتا قیمت پایینی را پیشنهاد کرده و اگر رئال مادرید هوس رقابت کند قطعا او را از چنگ ما بیرون می‌کشد. قیمت بازیکنانی چون سیلوا، فابرگاس و ریبری هم بیش از ان چیزی است که لاپورتا تصور می‌کند و اگر پول خریدنشان را ندارد می‌تواند زودتر اداره امور را به هیات مدیره بسپارد چرا که من حاضرم بدون داشتن اطمینان از پیروزی خود در انتخابات به آنها پول قرض دهم.
وی در مورد مربی آینده بارسلونا گفت: هیچ مشکلی با سیاست‌های گواردیولا ندارم اما اگر مورینیو قبول کند با او وارد مذاکره خواهم شد چرا که خبر دارم و می‌دانم او هنوز قرارداد نهایی را با رئال مادرید منعقد نکرده و بازیکنانی را هم که لازم دارد تنها من می‌‌توانم برایش خریداری کنم.

23 خرداد روز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اسپانیا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد