مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ستاد انتخاباتی راسل آغاز به کار کرد

دلال قدیمی کاتالونیا از آغاز رسمی ستاد انتخاباتی خود خبر داد.

به نقل از مارکا، ساندرو راسل مدیر برنامه‌ریزی بازیکنانی چون، فیگو، رونالدینیو، اتوئو و مالدینی، در مراسمی که صبح امروز در شهر بارسلونا برگزار شد رسما ستاد مرکزی انتخاباتی خود را افتتاح کرد.
ساندرو راسل ای-فلوی نام کامل مردی است که به ظاهر دوستی دیرینه‌ای با خوان لاپورتا داشته و به ظاهر از عالم سیاست متنفر است و از اظهارات سیاسی لاپورتا رنج می‌کشد.
کارشناس ارشد مدیریت و فارغ التحصیل دوره پیشرفته MBA از آمریکا این روزها سرگرم تدارک محیطی "آنتی - خوانیسم " (علیه خوان لاپورتا) است و عقیده دارد که دوران خوش لاپورتا به پایان رسیده و بیش از این نباید از وی توقع درخشش در عرصه مدیریت داشت.

او در خرید بکام شکست خورد اما بلافاصله رونالدینیو را به بارسلونا هدیه داد و از این بابت هواداران بارسلونا روزهای خوش خود را مدیون او هستند.
برخی بر این باورند که انتقال رونالدینیو به بارسلونا به خاطر دوستی قدیمی راسل با نمایندگی مرکزی کمپانی نایک در برزیل صورت گرفت و جادوگر با فشار حامی مالی خود راهی بارسلونا شد.

او در سال 2005 به عنوان نایب رئیس باشگاه بارسلونا فعالیت خود را آغاز کرد اما خیلی سریع توسط خوان لاپورتا دوست صمیمی خود اخراج شد چرا که معتقد بود حساب و کتاب‌های داخل باشگاه با هم همخوانی ندارند.
او بعدها متنی را در روزنامه دیلی میرر بریتانیا منتشر و فاش کرد: لاپورتا خزانه باشگاه را در یک حساب بانکی سوئیس پس انداز کرده و هر از چند گاهی آنها را به یک حساب بانکی دیگر در تل آویو متقل می‌کند.

انتشار این مقاله به شدت به ضرر لاپورتا تمام شد و پس از آن چند آژانس مسافرتی در بارسلونا که وظیفه جذب توریست برای مناطق اشغالی فلسطین را بر عهده داشتند به طرز مشکوکی از ادامه کار صرف نظر کرده و تعطیل شدند.
راسل از ابتدا عادت داشت در کنار مردم فوتبال را تماشا کند و این حربه انتخاباتی او بود که هرگز روی صندلی VIP ننشیند و به این صورت از خود چهره‌ای مردمی بسازد.

وقتی در سال 2006 از راسل پرسیدند: آیا هرگز در انتخابات ریاست بارسلونا شرکت نمی‌کنی؟ پاسخ داد: "هرگز نگو هرگز ". و او امروز رسما ستاد انتخاباتی خود را افتتاح کرد تا با اقتدار در تاریخ 23 خرداد ماه، جشن پیروزی بگیرد.
راسل در یک مورد اساسی با لاپورتا مشکل دارد و آن این که در جای جای بارسلونا بوی اعتراض و جدایی طلبی به شمام می‌رسد و من آمده‌ام تا بار دیگر فوتبال را به یاد مردم بارسلونا بیندازم.

خوان لاپورتا ساعتی پس از آخرین بازی بارسلونا در هفته سی و هشتم لالیگا باید رسما استعفا دهد تا بتواند در انتخابات شهردار بارسلونا شرکت کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد