مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بوفون در راه انگلیس

شاید فصل بعد دروازه بان ملی پوش ایتالیایی را در لیگ برتر ببینیم،جیان لوئیجی بوفون، دروازه بان تیم یوونتوس، قصد دارد در تابستان یوونتوس را به مقصد آرسنال ترک کند.

پشت سر گذاشتن یک فصل اسف بار در یوونتوس که طی آن باشگاه علی رغم تعویض سه مربی و سه و رئیس، حتی نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و بدتر از آن، رکورد گل های خورده باشگاه بدتر از تیم سقوط کرده آتالانتا شد، این دروازه بان باتجربه را به فکر جدایی انداخته است.

او دو هفته پیش گفت که قصد دارد در یووه بماند اما تایید کرد که در صورت جدایی از بیونکنری، مقصد او لیگ برتر انگلیس خواهد بود. در حال حاضر، تیم های منچستر سیتی، منچستر یونایتد و آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

یونایتدها به دنبال جانشینی برای فن در سار هستند و  مسئولان باشگاه منچسترسیتی نیز می خواهند با ارقام میلیونی بوفون را جذب کنند.

اما بوفون اخیرا گفت که او سیتی را تیم بزرگی نمی داند واز سوی دیگر عدم راهیابی این تیم به با این شرایط اکنون آرسنال از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن بوفون برخوردار است. توپچی ها نیاز زیادی به یک دروازه بان مطمئن دارند و تجربه او می تواند کمک زیادی به ونگر بکند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد