مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

طالب لو: دلیل نیمکت نشینی من فنی نیست

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نیمکت نشینی ام در استقلال دلیل فنی ندارد.


"وحید طالب لو" اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن فوتبالی خوب و منطقی ارائه داد و خوشحالم که 3 امتیاز را کسب کردیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با این برد موفق شدیم به رده سوم جدول رده بندی صعود کنیم و شانسمان برای کسب سهمیه آسیایی  بیشتر شود.
دروازه بان استقلال در مورد نیمکت نشینی اش افزود: من تمرینات خوبی را در طول هفته انجام دادم اما نمی دانم چرا بازی نمی کنم. مطمئن هستم دلیل نیمکت نشینی من فنی نیست.
وی وقتی با این سوال خبرنگاران که منظورت از فنی نبودن چیست مواجه شد، گفت: جواب این سوال را از مرفاوی بپرسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد