مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تحقیقات کارآگاهان پلیس از فرانک ریبری و سیدنی گوو

در پی فاش شدن رسوایی اخلاقی سه عضو تیم فرانسه، پلیس این کشور از دو بازیکن مظنون تحقیق کرد.


به نقل از روزنامه اکیپ، کارآگاهان پلیش شهر پاریس روز یکشنبه فرانک ریبری و سیدنی گوو را فرا خوانده و از آنان در مورد ماجرای رسوایی اخلاقی سه بازیکن سئوالاتی پرسیدند.

تیم بازرسی ویژه پلیس به ریاست "ایوو داندو "، کارآگاه مجرب مستقر در پاریس، اقدام به تحقیقات مفصلی در مورد ارتباطات سه بازیکن یادشده با مرکز اشاعه فحشا بعمل آوردند.
براساس اظهارات یک مقام مسئول اولین نفری که در این زمینه مورد سئوال واقع شد، فرانک ریبری، هافبک میانی تیم فرانسه و عضو بایرن مونیخ بود. پس از او سیدنی گوو نیز به سئوالات کارآگاهان پاسخ داد.
درجریان بازپرسی بازیکنان مظنون تلاش کردند ابعاد پنهان این ماجرا را برشمارند و نقش خود را بر حضور یا عدم حضور در این جریان بازگو کنند.
براساس گزارش این نشریه رسوایی اخلاقی مذکور که به ارتباط سه بازیکن تیم فرانسه با مرکز فساد مربوط است، در حالی فاش می‌شود که تیم ملی این کشور اروپایی دو ماه دیگر در رقابت‌های جام جهانی موظف به رقابت‌ با تیم‌های همگروهی همچون مکزیک، اروگوئه و آفریقای‌جنوبی است.
یکی از نکاتی که در بازپرسی یادشده به دقت مورد توجه قرار گرفته،‌ نحوه ارتباط یکی از بازیکنان با یک عضو مرکز فساد است که کمتر از 18 سال سن دارد. در گزارش فوق مظنون شماره سه مشخص نشده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد