مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آدریانو: من معتاد نیستم

بازیکن صاحب نام فوتبال برزیل گفت: برخلاف شایعه‌سازی برخی رسانه‌ها به مواد مخدر اعتیاد ندارم.


آدریانو در گفت‌وگو با تلویزیون ریودوژانیرو گفت: از برخی مطبوعات بخاطر شایعه‌سازی شکایت می کنم. آنان به دروغ عنوان کردند به مواد مخدر اعتیاد دارم، در حالیکه ادعای‌شان صحت ندارد.

بازیکن سابق اینتر‌میلان ایتالیا که در خدمت فلامینگو است،‌ افزود:‌ نیازی به طی دوره رفع اعتیاد به مواد مخدر ندارم، چراکه اصلا معتاد نیستم. حتی برخلاف آن گزارش‌های کذب، احتیاجی برای رفع درمان اعتیاد به الکل نیز ندارم.
آدریانو همچنین گفت: این نشریات که علیه من موضع می‌گیرند، همچنین نوشتند کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل مرا به خاطر اعتیاد به مواد مخدر و الکل به تیم دعوت نمی‌کند، درحالیکه او مرا خوب می شناسد. او خودش به من گفت وقتی به آمادگی صددرصد برسم، به تیم ملی بازخواهم گشت.
وی همچنین بیان کرد: علیه این گروه شایعه‌ساز شکایت می‌کنم، زیرا علاوه برمن، باعث ناراحتی خانواده‌ام نیز شده‌اند.

این مهاجم گلزن پس از حضور در اینتر میلان و فیورنتینا به برزیل بازگشت و پیراهن فلامینگو را به تن کرد. وی که سابقه 48 بازی در تیم کشورش را دارد، 30 بازی برای فلامینگو انجام داد و 19 گل به ثمر رساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد