مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دوری 6 ماهه بکام از میادین فوتبال

براساس اعلام باشگاه آ.ث‌میلان هافبک انگلیسی این تیم 6 ماه دور از فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.


سایت باشگاه میلان پس از عمل جراحی زانوی دیوید بکام در فنلاند، نوشت: براساس اظهارات تیم پزشکی، وی برای طی کامل دوره نقاهت و کسب آمادگی به 6 ماه وقت نیاز دارد.

در ادامه اعلامیه فوق عنوان شد: روز سه‌شنبه، یک روز پس از عمل جراحی تیم پزشکی معاینه دقیق از بکام به عمل آورد و مشخص شد عمل به شکلی خوب انجام گرفته و اکنون مراحل گوناگون دوره بازیابی قوا و نقاهت انجام خواهد شد.البته در دو هفته نخست وی بستری خواهد بود و قادر به فشار به پای مصدوم خود نخواهد بود.
این خبر در حالی منتشر شد که برخی منابع از دوره نقاهت حداکثر 4 ماهه خبر دادند.
بکام که یکشنبه شب در جریان بازی منجر به برد یک بر صفر میلان از کیه‌وو از ناحیه تاندون آشیل بشدت صدمه دید، از مدت‌ها قبل در تلاش برای کسب شرایط آمادگی کافی جهت حضور در جام جهانی 2010 بود. او که سابقه حضور در تیم‌های منچستریونایتد انگلیس و رئال مادرید اسپانیا را دارد، با وجود قرارداد رسمی با تیم آمریکایی لوس‌آنجلس گالاکسی، بعنوان یار قرضی به میلان آمد تا راحت‌تر در میدان دید فابیو کاپلو، سرمربی تیم انگلیس قرار بگیرد؛ اما بخاطر این آسیب دیدگی بخت حضور در جام جهانی را از دست داد و بخاطر انجام عمل جراحی در روز دوشنبه در هلسینکی، فعالیت تا اوایل پاییز سال آینده را از دست داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد