مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ویدیچ: تا آخرین روز قراردادم در منچستر‌ می‌مانم

مدافع صربستانی تیم منچستریونایتد گفت: تا آخرین روز قراردادم در اولدترافورد باقی خواهم ماند.


به نقل از روزنامه دیلی‌استار "نمانیا ویدیچ " اظهار داشت: برای صدمین مرتبه مجبور به تکرار یک جمله کلیشه‌‌ای هستم. می‌گویم تا تابستان سال 2012 با منچستر قرارداد همکاری دارم و تا آخرین روز در این تیم باقی ‌می‌مانم. تنها چیزی که حقیقت دارد، همین است که گفتم. بقیه چیزها در مورد من دروغ هستند.

این بازیکن 28 ساله ادامه داد: با هیچ باشگاه دیگری در ارتباط نبوده ونیستم و قراردادی هم امضا نکرده‌ام. در منچستر من به بازیکنی مطرح تبدیل شدم. پس به تیمم وفادار باقی‌ می‌مانم.
ویدیچ که از ابتدای ژانویه سال جاری به علت دو مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست داده، براساس گزارش برخی از منابع خبری مورد توجه تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا و اینترمیلان ایتالیا قرار دارد.

ویدیچ از سال 2006 که از اسپارتاک مسکو جدا شد، در خدمت شیاطین سرخ اولدترافورد بوده و برای این تیم 115 بازی کرده و 9 گل نیز زده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد