مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان در دربی اصفهان ذوب شد

تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست سپاهان فاتح دربی اصفهان شد.


این دیدار از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر اصفهانی برگزار شد که ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تک گل ذوب‌آهن را سید محمد حسینی در دقیقه 70 به ثمر رساند.
محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و رضا سخندان و حیدر شکور وی را در امر قضاوت همراهی کردند. ترکی به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان نداد.
سپاهان با قبول این شکست همچنان با 55 امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و ذوب‌آهن هم با برتری برابر حریف اصفهانی خود 49 امیتازی شد و همچنان جدی‌ترین رقیب شاگردان قلعه‌نویی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

ترکیب سپاهان:
سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، محسن بنگر، عماد محمدرضا، ابراهیم توره، احمد آل‌نعمه(52 - محرم نویدکیا)، شاهین خیری، احمد جمشیدیان(83 - آرماندو دسا)، مهدی کریمیان(75 - فرزاد حاتمی)، احسان حاج صفی.

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:
شهاب گردان، سید محمد حسینی، فرشید طالبی، محمد صلصالی، حسن اشجاری، قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری، محمد منصوری(89 - مصطفی صالحی‌نژاد)، اسماعیل فرهادی ( 69 - محسن مسلمان)، محمدرضا خلعتبری (82 - ایگور کاسترو)، محمد قاضی.
هیأت فوتبال اصفهان در اقدامی جالب توجه هنگامی که 2 تیم برای اجرای مراسم پیش از شروع مسابقه ایستاده بودند، بنری که روی آن نوشته شده بود، "سپاهان و ذوب آهن افتخار فوتبال اصفهان " جلوی تیم‌ها به نمایش گذاشت و از این دو تیم تشکر کرد.
پیش از این تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن 17 بازی با هم بازی کرده بودند که هر کدام از دو تیم در 7 بازی پیروز شده و 3 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد