مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

البر: بایرن دیگو را به جای ریبری جذب کند

موفق‌ترین گلزن خارجی تاریخ ‌بوندس‌لیگا به مقامات تیم اسبق خود پیشنهاد کرد هافبک برزیلی یوونتوس را به عنوان جانشین فرانک ریبری استخدام کند.


به نقل از اکسپرس، جیووانی البر‌ اظهار داشت: با وجودی که سال‌ها است از بایرن دور هستم،‌ اما بخاطر این که وظیفه کشف استعدادها را برای این باشگاه در محدوده کشورم دارم، وقایع تیم گذشته‌ام را تعقیب می‌کنم.

وی تاکید کرد: می‌دانم فرانک ریبری با پیشنهادات خارجی زیادی روبرو است. در وهله اول امیدوارم او همچنان در بایرن بماند و به کار ادامه دهد؛ اما در صورتی که انتقالش قطعی شود، به بایرن توصیه می‌کنم دیگو را از یوونتوس جذب کند.
البر 37 ساله که از سال 1997 الی 2003 برای مونیخی‌هابازی کرد و برای این تیم 133 گل زد تا رکورد بهترین گلزن خارجی این پیکارها را به نام خود ثبت کند، عنوان کرد: در بایرن ساختارها عالی است. در صورتی که ریبری بنابه هر علتی بخواهد مونیخ را ترک کند، دیگو که اینک پس از انتقال تابستان گذشته از وردربرمن به یوونتوس، نتوانسته بدرخشد، قادر خواهد بود جای بازیکن فرانسوی را پر کند.
وی ادامه داد: به خاطر چندین سال حضور موفق دیگو در بوندس‌لیگا، او با شرایط آلمان، کاملا آشنا است. بطور قطع حضورش برای بایرن، مفید و موثر خواهد بود.
دیگو 24 ساله که سابقه حضور در تیم‌های سانتوز برزیل، پورتو پرتغال را دارد، ‌از سال 2006 تا تابستان گذشته برای وردربرمن آلمان بازی کرد و در 84 بازی، 38 گل زد. وی با این امید که بهتر خود را در عرصه این ورزش حرفه‌ای مطرح کند، راهی یوونتوس شد؛ اما از آن هنگام تاکنون نتوانسته بازی قابل قبولی ارائه دهد. این مسئله سبب شده البر بعنوان هموطنش چنین توصیه‌ای درمورد او به مونیخی‌ها بکند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد