مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

احتمال خروج تری از انگلیس به خاطر رسوایی اخلاقی

مسائل پیش‌آمده در زندگی خانوادگی جان تری ممکن است به ترک جزیره توسط او منتهی شود.


روزنامه دیلی‌استار در این باره نوشت: جان تری از گذشته‌های دور و نزدیک همواره مورد توجه تیم‌های بزرگ انگلیسی و خارجی بود. ماه‌ها قبل او به همه پیشنهاداتی که دریافت کرد، پاسخ منفی داد و نزد آبی‌های لندن ماندگار شد؛ اما رابطه نامشروع وی با نامزد سابق وین بریج که در مدت دو، سه هفته اخیر حتی فوتبال انگلیس را تحت‌تاثیر قرارداد و باعث شد فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی،‌ بازوبند کاپیتانی را از وی بگیرد، ممکن است آثار تازه‌ای در برداشته باشد و منتهی به خروج وی از استامفوردبریج شود.

این روزنامه افزود: این روزها حتی هواداران تیم‌های دیگر از ماجرای تری سخن می‌گویند. این مسئله بر او فشار وارد می‌کند. او هرچند برای چند روز در دبی، سعی در کاهش این فشارها کرد؛ اما هنوز این وضعیت نامطلوب برای او وجود دارد.
این نشریه ادامه داد: در صورت ادامه این فضا می‌توان تصور کرد تری در اندیشه ترک تیم برآید. وجود این فضا سبب شده تیم‌های همچون بارسلونا، اینترمیلان، رئال مادرید و منچسترسیتی او را کاملا زیر نظر بگیرند و در صورت خستگی از موقعیتش در انگلیس، پیشنهاد جدی همکاری به وی دهند.

تری 30 ساله که از سال 1995 تاکنون در خدمت لندنی‌ها است، حدود سه هفته قبل پس از انتشار ماجرای بحث‌انگیز رابطه‌اش توسط برخی نشریات کشورش درگیر ماجرای پرسروصدا شد که به اعتبارش لطماتی وارد کرد. از جمله اینکه بازوبند کاپتیانی تیم ملی را از دست داد،‌ هرچند که اعضا تیم باشگاهش از او حمایت کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد