مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آخرو: از پویول به خاطر تحقیرش عذرخواهی کردم

مهاجم آرژانتینی اتلتیکومادرید در سخنانی کنایه آمیز از کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا عذرخواهی کرد.


به نقل از مارکا، سرخیو آخرو یکی از چندین و چند مارادونای دوم آرژانتین در نشست خبری خود گفت: از پویول به خاطر تحقیرش عذرخواهی کردم و او هم با لبخندی پاسخ مرا داد.

وی افزود: می‌گویند هر بار که بارسلونا از ما شکست می‌خورد در همان سال قهرمان لالیگا می‌شود. خوشحال می‌شویم که این رسم همیشگی رعایت شود و ما هر سال آنها را شکست دهیم و آنها هر سال قهرمان لالیگا شوند.
آخرو ادامه داد: در چند صحنه پویول را به راحتی دریبل کردم و تصور می‌کنم به اندازه کافی تحقیر شد اما وظیفه خود می‌دانستم که در انتهای بازی از او عذرخواهی کنم.

بارسلونا با نتیجه 2 بر یک برابر اتلتیکومادرید شکست خورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد