مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

رائول: اسطوره من بوتراگنیو بود

اپیتان افسانه‌ای تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری خود گفت: از کودکی اسطوره من بوتراگنیو بود.


به نقل از آس اسپانیا، آنها که با جو حاکم بر فوتبال مادرید آشنایی دارند می‌دانند که رائول گونسالس برای ترغیب مردم به یک حرکت اجتماعی قدرت بیشتری نسبت به ولیعهد این کشور دارد.

هواداران رئال مادرید او را یک بازیکن فضایی و متفاوت با سایر انسان‌ها می‌دانند.
رائول در واکنش به مقاله‌ای احساسی از روزنامه مارکا که هفته گذشته به چاپ رسیده بود گفت: در آن متن نوشته شده بود که اسطوره من خورخه والدانو است اما اسطوره من از کودکی همیشه امیلیو بوتراگنیو بود و همیشه دوست داشتم مثل او بازی کنم.
رائول ادامه داد: این روزها برای بازی کردن در ترکیب ثابت تیم شانس زیادی ندارم چون بازیکنان بسیار بزرگتری نسبت به من در ترکیب تیم حضور دارند، به همین خاطر از این که بازیکنان، مردم و مربیان همچنان حضور مرا تحمل می‌کنند ناراحت هستم.

وی ادامه داد: می‌دانم که به زودی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا این ناکامی ها را جبران خواهم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد