مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

استقلال به استیل رسید،‌ پرسپولیس به آلومینیوم

مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی با معرفی 13 تیم صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌ها دنبال شد.


مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌ها دنبال شد.

با حذف 7 تیم‌ لیگ برتری پیکان، فولاد خوزستان، راه‌آهن، استقلال اهواز، سایپا، پاس و تراکتورسازی مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌ها با حضور هشت تیم لیگ برتری و 5 تیم از لیگ دسته اول برگزار خواهد شد.
همچنین چهره 3 تیم دیگر صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی با برگزاری دیدار تیم‌های نفت‌آبادان با ذوب‌آهن، داماش گیلان با مقاومت سپاسی و سپاهان با صنعتی کاوه مشخص خواهد شد.

*سومین رویارویی استقلال با استیل‌‌آذین
تیم فوتبال استقلال تهران که در 2 بار رویارویی با تیم حمید استیلی در لیگ برتر توانست با نتیجه مشابه 2 بر صفر به برتری دست یابد، برای بار سوم در سال جاری در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم استیل‌آذین می‌رود.
طبق برنامه‌ریزی اعلام شده استقلال 7 اسفند ماه به مصاف این تیم خواهد رفت، البته مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اینکه بامداد ششم اسفند از سفر عربستان بازخواهند گشت درخواست تغییر این تاریخ را داده‌اند.

*رویارویی مربی اسبق پرسپولیس با شاگردان دایی
تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان توانست با شکست فولاد خوزستان در ضربات پنالتی، شاگردان مجید جلالی را در جام حذفی ناکام کند و با صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها رودروری پرسپولیس قرار گیرد.
هدایت تیم آلومینیوم بر عهده وینگو بگوویچ است. وی که 5 سال پیش سرمربیگری سرخپوشان پایتخت را برعهده داشت در دیداری حساس مقابل تیم اسبق خود قرار خواهد گرفت.
شاگردان علی دایی که در جام حذفی برنامه ویژه‌ای طرح‌ریزی کرده و برای قهرمانی قدم برمی‌دارند به دنبال پیروزی برابر تیم دسته اولی آلومینیوم هستند تا در مرحله بعدی رقابت‌ها نیز با برنده دیدار تیم‌های برق شیراز و پتروشیمی تبریز رقابت کنند که هر 2 این تیم‌ها نیز در لیگ دسته اول قرار دارند و به نظر می‌رسد پرسپولیس راه دشواری تا مرحله نیمه‌نهایی در پیش نداشته باشد.
این دیدار روز جمعه 7 اسفندماه برگزار خواهد شد.

سایر مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی به شرح زیر است:
7 اسفند
پتروشیمی تبریز - برق شیراز
ابومسلم مشهد - مس رفسنجان
مس کرمان - ملوان بندرانزلی

همچنین گسترش فولاد تبریز به مصاف برنده دیدار تیم‌های داماش گیلان و مقاومت سپاسی شیراز می‌رود، صبای قم با برنده دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعتی کاوه رقابت خواهد کرد و شاهین بوشهر به مصاف برنده دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت‌آبادان می‌رود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد