مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پرسپولیس با شکست ایران‌جوان کابوس بوشهر را به فراموشی سپرد

دیدار تیم‌های ایران‌جوان بوشهر و پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.


دیدار ایران‌جوان بوشهر و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14:30 و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را کریم باقری در دقیقه 17 و هوار ملا محمد در دقیقه 51 مسابقه وارد دروازه حریف کردند و گل ایران‌جوان را احتشام ساسانی در دقیقه 32 به ثمر رساند. کریم باقری در دقیقه 95 یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس به هدر داد و به تیر دروازه زد.
قضاوت این دیدار به عهده رحیم مهرپیشه بود. وی در این دیدار به ابراهیم شکوری از پرسپولیس و احتشام ساسانی و حسین خسروی از ایران‌جوان کارت زرد نشان داد.
پرسپولیس پیش از این دیدار 2 بار در بوشهر به میدان رفته بود که سال‌ها پیش در جام بسیج با نتیجه 5 بر صفر مقابل ایران‌جوان شکست خورده بود و عبدالرحیم خرمزی سرمربی کنونی این تیم نیز در تیم آن سال بازی می کرد. پرسپولیس در لیگ برتر نیز با نتیجه 4 بر یک مقابل شاهین بوشهر شکست خورده بود.
پرسپولیس با پیروزی در این دیدار باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان برود.

ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، حسین بادامکی، عادل کلاه کج، مجتبی شیری، کریم باقری، هوار ملا محمد (84 - محمد منصوری)، هادی نوروزی (90 - مهدی شیری) و محسن خلیلی (70 - مجتبی زارع).

سرمربی: علی دایی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد