مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

قرارداد رحمان رضایی با تیم فوتبال الاهلی قطر فسخ شد

مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا به حضور ناموفق خود در فوتبال قطر خاتمه دهد.


رحمان رضایی که پیش از آغاز فصل 10 - 2009 فوتبال قطر با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم الاهلی درآمده بود، به علت آسیب دیدگی از ترکیب این تیم خارج شد و جای خود را به مدافعی از عمان داد.

 رحمان رضایی ضمن تایید این خبر گفت: مسئولان باشگاه الاهلی قطر به علت آسیب‌دیدگی من یک مدافع عمانی را به خدمت گرفته‌اند و من قراردادم را با این باشگاه فسخ کرده و قرار است تا یک هفته دیگر پس از دریافت حق و حقوقم برگه تسویه حساب امضا کنم.

مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر در ادامه افزود: مصدومیت من چندان جدی نبود و مسئولان باشگاه الاهلی نیز از مدافع عمانی خود رضایت ندارند اما در مجموع با باشگاه الاهلی برای تسویه حساب به توافقات لازم دست یافته‌ام و مشکلی برای جدایی از این تیم ندارم.

 رضایی در خصوص احتمال پیوستنش به تیم‌های ایرانی گفت: در شرایطی که قراردادم را تازه فسخ کرده‌ام طبیعی است که هیچ تیمی از شرایط من آگاه نباشد و به همین دلیل هیچ پیشنهادی نداشته و با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد