مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

افزایش حاشیه‌‌های جرارد، عامل افت لیورپول

به باور برخی از رسانه‌های ارتباطی انگلیس افت لیورپول مربوط به افزایش حواشی کاپیتان تیم در فصل جاری بوده است.

 

روزنامه استار در گزارشی دراین باره نوشت: در فصل کنونی برخلاف فصول قبل، لیورپولی‌ها تحت رهبری رافائل بنیتس متحمل ناکامی‌های شدند که مهمترینش حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور گروهی و کسب نتایج نامطلوب در لیگ برتر بوده است.

این روزنامه افزود: کارشناسان در تحلیل‌های خود از موفقیت‌های پیشین لیورپول، بارها از نقش کلیدی استیوون جرارد سخن بر زبان راندند و حضور این هافبک ارزنده را در این راستا بسیار موثر تلقی کردند.
استار در ادامه نوشت: برخلاف گذشته امسال لیورپول از فضای پرنشاط و برجسته فاصله گرفته است. در این ارتباط اشتباهات مربیگری، برخی سیاست‌های نادرست باشگاه،‌ اشتباهات بازیکنان و .. تاتیرگذار شدند؛ اما در کنار این جرارد هم از شرایط خوب گذشته خود فاصله گرفت که با افت او، لیورپول نیز به عقب گام برداشت.

دراین گزارش همچنین عنوان شد: اگر کسانی که به ارزیابی مسائل تیم آنفیلدی می‌پردازند، ‌خواهان تحقیق و بررسی بیشتر در زمینه علل ناکامی‌های تیمی هستند، به این نکته پوشیده مانده بایستی دقت کنند که در فصل جاری، جرارد اسیر حواشی شده است. به عنوان نمونه او این فصل بسیار بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی ورزشی خود،‌ اوقاتش را بیهوده در رستوران‌ها و کافی‌شاپ ها گذرانده است. در پیش گرفتن چنین روندی تمرکز و آمادگی کافی را از محور اصلی بازی سرخ‌‌پوشان گرفته،‌ بطوریکه وی در زمینه حضور مستمر در اینگونه اماکن به همراه دوستان از خود شور و اشتیاق نشان دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد