مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آنجلوتی: رونی بهترین بازیکن جهان است

از نظر سرمربی تیم چلسی انگلیس وین رونی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان به شمار می‌رود.


به نقل از روزنامه هرالدتریبون "کارلو آنجلوتی " اظهار داشت: وضعیت آمادگی کنونی وین رونی بسیار خیره‌کننده است و حتی از بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو که عنوان بهترین بازیکن جهان و اروپا را در اختیار داشت و بعد، آن را به لیونل مسی سپرد، آمادگی بهتری دارد. رونی از نظر من بهترین بازیکن فعلی جهان است.

این مربی ایتالیایی که در ابتدای تابستان سال جاری به همکاری با تیم آ.ث‌میلان کشورش خاتمه داد و قرارداد با چلسی را امضا کرد، افزود: وقتی به نتایجی که منچستریونایتد در فصل جاری کسب کرده، نگاه بیندازیم، متوجه می‌شویم رونی نقش بسزایی در این بین داشته است. در کنار این مسئله باید اضافه کرد که منچستر هم به بهترین شکل از وجود این بازیکن بهره گرفته است. نتیجه این تلاش‌های موثر آن شده که در هر بازی رونی می‌درخشد، گل می‌زند و تیمش را یک گام به جلو می‌برد.
آنجلوتی گفت: از آمادگی و توانایی خیره‌کننده این بازیکن نه فقط اولدترافوردی‌ها، بلکه تیم ملی انگلیس هم می‌تواند به خوبی استفاده کند. ادامه درخشش رونی کمک زیادی خواهدکرد تا تیم انگلیس به اهداف خود در جام جهانی نزدیک شود.

رونی شب گذشته در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در برد 5 بر صفر مقابل پورتسموث یک گل برای تیمش به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان با 21 گل همچنان موقعیت خویش را استحکام بخشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد