مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جان‌تری‌:‌ در جام‌جهانی من فرمانده‌ انگلیس هستم

بازیکن‌ تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: باور دارم در جام جهانی یکبار دیگر بازوبند کاپیتانی تیم کشورم را به بازو خواهم بست.


جان تری در گفت‌وگو با شبکه اول تلویزیون انگلیس که عصر روز گذشته بصورت زنده پخش شد، ‌اظهار داشت: ‌در صحبت با فابیو کاپلو، وقتی متوجه شدم او چه تصممیی دارد، به نظرش احترام گذاشتم؛ اما نسبت به آینده ناامید نیستم.

این بازیکن 29 ساله که بخاطر گرفتن مسئولیت کاپیتانی تیم کشورش، تنزل مقام داده شد، افزود: با توجه به تجربیاتی که دارم، هنوز هم فکر می‌کنم در ‌آینده بار دیگر مسئولیت کاپیتانی تیم ملی را در اختیار خواهم گرفت.
تری تصریح کرد: دوست ندارم در این باره زیاد حرف بزنم. به نظرم وقتی از این ماجرا چند ماه بگذرد و ما در آستانه جام جهانی باشیم، آن وقت کاپلو بار دیگر بازوبند کاپیتانی را به من خواهد داد. من در زندگی‌ یاد گرفته‌ام بجنگم و تلاش کنم. بنابراین هرگز ناامید نخواهم شد.
ماجرای که این بازیکن درگیر آن شد و انتشار آن باعث بازپس‌گیری بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس شد‌، مربوط به انتشار گزارش‌هایی از روابط نامشروع این بازیکن با نامزد یکی از بازیکنان هم‌تیمی‌(وین بریج) بود که درابتدای هفته گذشته افشا شد و فوتبال ملی و باشگاهی این کشور را تحت تاثیر قرار داد. در این باره چند روزنامه پرتیراژ از جمله سان، دیلی‌استار و دیلی‌میرر این خبر پنهان و البته بحث‌انگیز را برای نخستین مرتبه منتشر کردند.
پس از گذشت ساعاتی از انتشار این ماجرا، کارلو آنجلوتی، سرمربی چلسی که در ابتدای تابستان هدایت تیم لندنی را قبول کرد، به حمایت ضمنی از فرمانده داخل زمین خود پرداخت. همچنین چند بازیکن از این تیم نیز جرائت حمایت از تری را پیدا کردند.

با این همه مقامات ورزش این کشور انتقاد کردند و رسانه‌ها نیز به سرمربی تیم ملی برای بازپس‌گیری بازوبند کاپیتانی تیم ملی فشار وارد کردند تا سرانجام کاپلو بازوبند کاپیتانی را از او گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد