مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کاپلو بازوبند کاپیتانی تیم ملی را از جان‌تری گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بازوبند کاپیتانی را از مدافع 29 ساله چلسی گرفت.


فابیو کاپلو اعلام کرد از این پس تری نقش فرمانده تیم را در زمین نخواهد داشت و بازوبند کاپیتانی به بازیکن دیگری واگذار خواهد شد.

این موضوع در پی انتشار خبر رسوایی اخلاقی بازیکن خط دفاع چلسی بخاطر داشتن روابط نامشروع با نامزد یکی از بازیکنان تیم باشگاهی‌(وین بریج) در طول هفته گذشته اعلام شد.
کاپلو در این باره گفت: پس از مدتی تامل در این باره، اقدام به تصمیم‌گیری کردم. باید اعتراف کرد متاسفانه انتشار این خبر به اعتبار وی خدشه وارد کرده است.
این موضوع جنجالی از ابتدای هفته گذشته فاش و منتشر شد.پس از اینکه چند روزنامه پرتیراژ مانند سان، دیلی‌استار و دیلی‌میرر این خبر پنهان و البته بحث‌انگیز را برای نخستین مرتبه منتشر کردند، فوتبال ملی و باشگاهی این کشور دچار شوک عجیبی شد.
پس از گذشت ساعاتی از انتشار این ماجرا، کارلو آنجلوتی، سرمربی چلسی که در ابتدای تابستان هدایت تیم لندنی را قبول کرد، به حمایت ضمنی از فرمانده داخل زمین خود پرداخت. همچنین چند بازیکن از این تیم نیز جرائت حمایت از تری را پیدا کردند.

با این همه مقامات ورزش این کشور انتقاد کردند و رسانه‌ها نیز به سرمربی تیم ملی برای بازپس‌گیری بازوبند کاپیتانی تیم ملی فشار وارد کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد