مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کمپل به لیست آرسنال برای لیگ قهرمانان اضافه شد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس نام مدافع مجرب تازه‌ استخدام شده خود را به لیست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد.


به نقل از روزنامه تایمز "آرسن ونگر " روز گذشته نام سول کمپل را به کادر مردانش برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا وارد کرد. مطابق قوانین یوفا هر تیم حاضر در این پیکارها مجاز خواهد بود نام سه بازیکن جدید را برای مرحله حذفی اعلام کند که مدافع 35 ساله یکی از این نفرات است.

باتوجه به این اقدام مربی فرانسوی کوشید در منطقه دفاع میانی تیمش رقابت‌ تازه‌ای میان ویلیام گالاس و توماس ورمالن همراه با کمپل ایجاد کند.
این در حالیست که آخرین حضور کمپل در لیگ قهرمانان اروپا به سال 2006 و دیدار آرسنال با بارسلونا مربوط می‌شود که یارانش 2 بر یک بازنده شدند.

این بازیکن که سابقه 73 بازی ملی برای انگلیس همراه با یک گل زده را دارد، از سال 2001 الی 2006 عضو تیم لندنی بود. وی همچنین برای تاتنهام و پورتسموث بازی کرده است. در ابتدای تابستان سال جاری وی به پیشنهاد تیم دسته چهارمی ناتس کانتی که هدایتش برعهده اسوون گوران اریکسون، سرمربی سوئدی پیشین تیم ملی انگلیس است،‌ پاسخ مثبت داد؛ اما پس از انجام یک بازی به خاطر اختلاف با وی قراردادش را فسخ کرد تا در ابتدای سال 2010 پیشنهاد ونگر را جهت همکاری مجدد قبول کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد