مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

نیستلروی چهارشنبه پاسخ قطعی را می‌دهد

گلزن هلندی تیم فوتبال رئال‌مادرید تا دو روز دیگر به پیشنهاد باشگاه گالاتاسرای ترکیه پاسخ می‌دهد.


به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان منابع خبری ترکیه در دو روز اخیر گزارش‌هایی منتشر کردند که حکایت از پایان رایزنی‌ها میان گالاتاسرای با رود ‌فان‌نیستلروی داشت.

این بازیکن 33 ساله که از 2006 سال پیش عضو کهکشانی‌ها محسوب می‌شود، پس از تحمل چندین مصدومیت متوالی،‌ دوره نقاهت را پشت سر گذاشت؛ ولی در ماه‌های اخیر به ترکیب اصلی سفیدپوشان راه نیافت. این مسئله موجب نارضایتی وی شد و شایعاتی در مورد انتقالش به تیمی دیگر را درپی داشت.
براین اساس از اوایل سال نو میلادی در پی درخواست تیم ترکی، از طریق مدیر برنامه‌هایش به گفت‌و‌گو پرداخت که در پایان مطبوعات محلی از پایان جریان مذاکرات نام به میان آوردند و در عین حال متذکر شدند نیستلروی قرار است تا روز چهارشنبه هفته جاری پاسخ نهایی خود را برای مهاجرت به اروپای شرقی یا رد پیشنهاد مذکور ابراز کند.
گلزن پیشین دن‌بوش، هرن‌وین و آیندهوون هلند و منچستریونایتد اینک با پیشنهاد تیم‌های انگلیسی همچون استوک‌سیتی، تاتنهام و لیورپول نیز مواجه است.

این مهاجم یک متر و نودسانتی‌متری که درازای 24 میلیون یورو راهی مادرید شد، تاکنون 64 بازی در تیم ملی هلند انجام داده که 33 گل زده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد