مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

رضایی: فردوسی‌پور گفته بود از من خوشش نمی‌آید

مدافع پرسپولیس گفت: عادل فردوسی‌پور در چند جلسه خصوصی گفته بود از من خوشش نمی‌آید و به همین دلیل می‌خواهد مرا اذیت کند.


شیث رضایی در مورد مصدومیتش اظهار داشت: 2 روز مانده به بازی ذوب‌آهن مصدوم شدم، اما به خاطر قولی که داده بودم با تمام توان در بازی با ذوب‌آهن تلاش کردم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حاضر مصدومیتم برطرف نشده است و احتمال دارد به بازی با استقلال نرسم. به گفته پزشک تیم نیاز به 4 هفته استراحت دارم. دوست ندارم پرسپولیس را در حساس ترین بازی فصل همراهی نکنم.
رضایی تاکید کرد: از زمانی که دایی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است سعی و تلاش من چند برابر شده است. در آن زمان هم که دایی، سرمربی تیم ملی بود وقتی مرا به تیم ملی دعوت نکرد هیچ اعتراضی نکردم، اما حالا یکدل شده‌ایم که پرسپولیس را به موفقیت برسانیم. در حال حاضر شرمنده‌ او هستم که مصدوم شده‌ام و امیدوارم بتوانم در بازی‌های آینده جبران کنم.
مدافع پرسپولیس با اشاره به برنامه شب گذشته نود و اینکه فردوسی‌پور با نشان دادن صحنه‌ای از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن و پاس به عقب خطرناک وی به معمارزاده و همچنین صحنه درگیری او با بازیکن حریف گفته بود "با حضور دایی انگیزه شیث بیشتر و ضربه‌هایش دقیق‌تر شده " ؛ عنوان کرد: عادل فردوسی‌پور پیش از این در چند جلسه خصوصی گفته بود از من خوشش نمی‌آید و به همین دلیل می‌خواهد مرا اذیت کند. این موضوع برایم مهم نیست و هواداران مرا می‌شناسند.
رضایی در مورد تساوی یک بر یک برابر ذوب‌آهن یادآور شد: قبول دارم در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. داور بازی نیز اشتباهات بزرگی مرتکب شد و خطای روی من را نگرفت و یک مورد هم آفساید اعلام نکرد.
وی گفت: روز به روز بهتر می‌شویم و هواداران، پرسپولیس واقعی را در چند بازی آینده خواهند دید. باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا به هدف خود برسیم. به نظر من دایی برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارد که اگر عملی شود، این تیم نتایج خوبی را خواهد گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد