مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ریبری: پس از جام‌جهانی تیم آینده‌ام را معرفی ‌می‌کنم

هافبک مسلمان و فرانسوی‌ تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت: پس از رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی تکلیف تیم‌ باشگاهی‌ آینده‌ام را مشخص می‌کنم.


"فرانک ریبری " در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی "ستداد 2 " اظهار داشت: صحبت‌هایی در مورد احتمال حضورم در یکی از دو تیم رئال‌مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس می‌شود. مطبوعات هم در این باره اخباری را انتشار می‌دهند. من وضعیت‌ آتی خود را پس از حضور در جام جهانی آفریقای‌جنوبی مشخص می‌کنم.

هافبک 26 ساله بایرن که از سه سال قبل عضو سرخ‌پوشان است و پیش‌تر بازی در تیم‌های در بولونی، آله، برستوا، متز، گالاتاسرای ترکیه و المپیک مارسی را تجربه کرده است، افزود: این حقیقت دارد که رئال و چلسی دو تیم بزرگ هستند؛ اما تا به این لحظه هیچ تصمیمی در مورد حضور در یکی از این دو نگرفته‌ام.
ریبری ادامه داد: زمان به سرعت می‌گذرد و من تا جام جهانی فرصت برای فکر و مطالعه دراین زمینه دارم.

وی که با بایرن تا سال 2011 قرارداد همکاری دارد، تصریح کرد: برای انجام انتقال باید مطالعه کافی صورت گیرد و شناخت کافی موجود باشد. آن گاه بهتر و راحت‌تر می‌توان تصمیم منطقی و درست گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد